راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

چگونه بهترین کمپین تبلیغاتی درست را بسازیم

در پست اخیر وبلاگ ، ما در مورد ساخت بهترین اسکریپت تبلیغ صوتی صحبت کردیم. اکنون ، ما می خواهیم در مورد آنچه در آینده می آید بحث کنیم: نحوه ایجاد بهترین کمپین تبلیغاتی صوتی.

 

لطفاً حتماً گوش کنید. زیرا نکات و ترفندهایی که قصد داریم به اشتراک بگذاریم به همان آسانی هستند که برای موفقیت شما در استفاده از طلوع فیلم لازم هستند.

 

یک هدف مشخص کن. کمپین های "رسیدن" در مقابل "آگاهی"

  

اگر هدف شما رسیدن به حداکثر شنوندگان بی نظیر است ، می خواهید مخاطبان گسترده ای برای تبلیغ خود انتخاب کنید. این یک "کمپین رسیدن" است و برداشت شما تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد انجام می شود. به طور معمول ، هر شنونده 1 یا 2 بار تبلیغ شما را می شنود ، اما شما از این طریق به افراد بیشتری خواهید رسید.

 

از طرف دیگر ، یک "کمپین آگاهی" برای مخاطبان باریک و خاصی در نظر گرفته شده است که در مدت زمان کوتاهی تبلیغ شما را بیشتر بشنوند و احتمال یادآوری نام تجاری شما را افزایش دهد. این امر نوعی چسبندگی را به همراه دارد که شنوندگان را ترغیب به اقدام می کند. برای دستیابی به این هدف ، از راهنمای مخاطب ما در صفحه تنظیم شده کمپین استفاده کنید و به اصلاح هدف یا افزایش بودجه خود ادامه دهید تا زمانی که "تخمینی آگهی های پخش شده" تقریباً 3/4 برابر "شنوندگان منحصر به فرد تخمینی" شما باشد. این باعث می شود تبلیغ شما شنیده شود 3-4 بار

 

اما هدف شما هرچه باشد ، همیشه بهتر است که هدف گیری خود را نه خیلی محدود و نه خیلی گسترده نگه دارید. باز هم ، اجازه دهید راهنمای مخاطب ما راه را به شما نشان دهد. بهترین کمپین های تبلیغاتی تعادل مناسبی را در بودجه و اندازه بازار پیدا می کنند. مال شما هم باشه شامل 3 آگهی تبلیغاتی و دعوت به عمل مناسب فراتر از اینکه تبلیغات شما قابل شنیدن باشد ، سیستم عامل ما طوری ساخته شده است که حتی می تواند با استفاده از آگهی های نمایشی ، روی وب سایت شما قابل کلیک باشد. ما می توانیم در هر کمپین حداکثر 3 مورد را در قالب های زیر برای شنوندگان در رایانه های رومیزی ، رایانه لوحی و تلفن های همراه خود میزبانی کنیم.

https://www.chetor.com/62574-شرکت-تبلیغاتی-چیست/

ما اکیداً توصیه می کنیم از یک اندازه در هر اندازه استفاده کنید - 300 250 250 (عرض) ، 500 500 500 (مربع) ، 300 600 600 (بلند). همچنین بهترین کمپین های تبلیغاتی شامل URL های پیگیری سفارشی برای قابلیت مشاهده بیشتر در Google Analytics یا CRM مربوطه می باشد.

 

هنگام استفاده از آگهی های تبلیغاتی ، فراموش نکنیم که در بخش صوتی آگهی خود ، فراخوانی برای اقدام مانند "روی صفحه خود ضربه بزنید" را نیز فراموش نکنید. اقدام به تماس مستقیم مانند اینها معمولاً نرخ کلیک را نسبت به موارد فاقد یک عمل بیشتر می کند.

 

علاوه بر این ، یک تماس واضح برای اقدام - مانند "اکنون تماس بگیرید" با شماره تلفن شما (که ممکن است بیش از یک بار تکرار شود) ، یا تأکید بر URL وب سایت شما ، یا برجسته کردن نام رستوران یا خرده فروشی شما - برای هر شنونده علاقه مند بسیار مهم است که عمل کند. تبلیغ شما بر این اساس

 

بودجه

 

شما می توانید با هزینه ای کمتر از 250 دلار در طلوع فیلم شروع به کار کنید ، که در 13888 نمایش تبلیغاتی قابل اجرا است.

 

250 دلار ممکن است برای یک کمپین کوچک در یک برنامه کوتاه مناسب باشد ، اما ممکن است نتیجه مورد نظر شما را تضمین نکند. بنابراین ، وقتی می خواهید مبلغ زیادی را به کمپین شنیداری خود اختصاص دهید ، در مورد آنچه می تواند انجام دهد واقع بین باشید.

 

هدف گذاری ژانر موسیقی

 

موسیقی - و / یا محتوای کلمه گفتاری ، که شامل اخبار و پادکست ها است - را انتخاب کنید که با نام تجاری ، پیام و مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. تبلیغاتی که به دلخواه شنوندگان شما شخصی سازی می شود ، به ویژه در افزایش مشارکت مثر است. اما اگر محصول یا خدمات شما جهانی است ، نیازی به انتخاب ژانر موسیقی نیست. واقعاً به خود شما بستگی دارد.

 

سن نکته مهم دیگری است که در اینجا باید به آن فکر کرد. بنابراین برای کمک ، این نمودار را کشیدیم تا نشان دهیم کدام ژانرها در بین گروه های سنی مختلف محبوبیت بیشتری دارند.

 

به خاطر داشته باشید که شنوندگان شما نیز در هنگام تعطیلات برنامه ریزی شده ، تبلیغ شما را خواهند شنید. بنابراین اگر ترجیح می دهید با پس زمینه تبلیغ خود همراه شوید ، سعی کنید آن را شبیه ژانر موسیقی مورد نظر خود کنید. پرنیان را نکشید.

 

هدف گذاری جغرافیایی

 

بیایید سریع اولین آنچه را که هستند بررسی کنیم.

 

کد پستی: گرانترین گزینه ما از همه آنها است. با این کار می توانید شنوندگان خود را تا محله محدود کنید.

 

DMA: منطقه تعیین شده بازار ، که به عنوان بازار رسانه نیز شناخته می شود ، در واقع فقط برای منطقه ای صحبت می کند که دارای ایستگاه های رادیویی یکسانی است.

 

MSA: منطقه آماری کلانشهر ، یک شهر و حومه اطراف آن است.

 

شهرها: برای هر کسی که در محدوده مشخص شده شهر جریان داشته باشد.

 

شهرستانها: این ، و هر یک از چهار گزینه بالا گزینه های خوبی برای فعالیت های آگاهی بخشی است.

 

ایالتها: گزینه ای است که بهترین گزینه برای فعالیتهای گسترده در نظر گرفته شده است.

 

ما دوست داریم به افراد بگوییم که باریک را شروع کنند ، و سپس به تدریج همه چیز را باز کنند تا جایی که مناسب را پیدا کنند. راهنمای مخاطبان به طور هدفمند برای این منظور طراحی شده است. استفاده کنید

 

و دوباره ، بهترین کمپین های تبلیغاتی همیشه دارای عناصر شخصی سازی هستند. بنابراین دفعه بعدی که متوجه شدید هدف خود را در سانفرانسیسکو DMA قرار داده اید ، افزودن اشاره به شهر هوشمندانه خواهد بود.

 

هدف قرار دادن زبان

 

در حال حاضر ، ما هدف قرار دادن انگلیسی زبان و اسپانیایی زبان را ارائه می دهیم. و اگر یکی یا دیگری را انتخاب نکنید ، کمپین تبلیغاتی شما به سادگی از پس هردو برمی آید.

 

اگر تصمیم دارید شنوندگان اسپانیایی زبان را هدف قرار دهید ، فقط مطمئن شوید که تبلیغ شما به زبان اسپانیایی است. این می تواند تجربه بدی باشد که بشنوید یک تبلیغ اسپانیایی زبان برنامه نویسی انگلیسی زبان شما را قطع می کند. نه برای راهنمایی یون ، این می تواند یک تصور هدر رفته برای شما باشد.

 

ضمناً ، اگر تبلیغ اسپانیایی زبان ندارید ، ما همیشه می توانیم از آن برای شما مراقبت کنیم.

 

مشاهده نتایج

 

و پس از پخش مستقیم ، با مراجعه به داشبورد طلوع فیلم جدید و در حال پیشرفت مداوم ، می توانید عملکرد تبلیغات خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.

 

در آنجا مجموعه ای از ویژگی های مفید مانند تفکیک روزانه معیارهای اصلی عملکرد و بینش بصری در مورد مخاطبان مورد نظر خود پیدا خواهید کرد. این گزارش ها برای کمک به شما در بهینه سازی کمپین در صورت لزوم وجود دارد ، زیرا مانند اکثر سیستم عامل های دیگر فناوری تبلیغات ، طلوع فیلم همچنین به شما امکان می دهد در هر زمان از مسیر ، در کمپین خود ویرایش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد