راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

راهنمای خرید لباس عروس مناسب


در این پست یک راهنمای خرید لباس عروس براتون جمع آوری کردیم تا به کمک این محتوا بتونید خرید های بهتری رو داشته باشید. خانم ها باید برای انتخاب و خرید لباس عروس به اندام و فرم بدن خود توجه کنند تا بهترین و شیک ترین انتخاب را داشته باشند.

  پارچه های مناسب برای دوخت لباس عروس:
انتخاب یک پارچه مناسب می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی لباس تان داشته باشد. باید پارچه ای را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی، کیفیت مناسبی نیز داشته باشد. در ادامه به بررسی بهترین پارچه ها برای دوخت لباس عروس اشاره خواهیم کرد.

پارچه ساتنی برای لباس عروس
تقریبا تمام خانم ها در کمد لباس شان، لباسی را دارند که با پارچه ساتنی دوخته شده باشد و به همین دلیل احتمالا با پارچه های ساتنی به خوبی آشنا هستید.
اگر به دنبال دوخت مدل های پرکار هستید بهتر است از پارچه ساتن استفاده کنید. پارچه های ساتن دارای دو نوع براق و مات می باشند.
 
پارچه پلی استر برای لباس عروس:
پارچه های پلی استر در ترکیب ساخت شان بسیار شبیه به پارچه های نخی می باشد. این نوع پارچه ها هر چند که مانند پارچه های ساتنی براق نیستند اما درخشش کمی دارند. از این پارچه بیشتر برای فصل های گرم سال استفاده می شود.

پارچه توری برای لباس عروس:
اگر توضیحات بالا را خوانده اید و به لباس عروس مدل پرنسس علاقه مند شده اید، می توانید از پارچه تور استفاده کنید. ترکیب تولید پارچه های توری از پارچه های ابریشمی و الیاف مصنوعی می باشد. در بازار به دنبال تور ارزان نباشید زیرا متناسب با قیمت، کیفیت آن نیز کاهش خواهد یافت.
 
پارچه سیلک برای لباس عروس:
پارچه سیلک در حالی که طرفداران بسیاری دارد، همانطور هم دارای قیمت بالایی نیز می باشد. اگر از پارچه سیلک در دوخت پیراهن خود استفاده کنید احساس راحتی بسیاری در طول مراسم خواهید داشت.
 
پارچه شیفون برای لباس عروس:
این پارچه نیز گزینه بسیار مناسبی برای فصول گرم سال می باشد. این پارچه ضخامت زیادی ندارد و می تواند بدن شما را کمی خنک نگه دارد. ناگفته نماند که پارچه شیفون کشی نیز می باشد.

مهمترین نکته در خرید لباس عروس : وقت کافی برای خریدت بگذار !
بهتر است تصمیم‌قطعی خود را قبل از خرید لباس عروس گرفته باشید؛ منظورمان از کلمه‌ی قبل٬ لحظه‌ی قبل از کارت کشیدن نیست! خرید لباس عروس پروسه‌ای طولانی‌ست که باید در آن جنبه‌های مختلفی را بررسی کنید. می‌توانید از ماه‌ها قبل تصاویر مورد علاقه‌تان را در یک پوشه روی موبایل‌تان ذخیره کنید تا روز خرید به آن دسترسی راحتی داشته باشید. هر چه زودتر فرآیند انتخاب لباس عروس را شروع کنید٬ از نتیجه‌ی کار راضی‌تر خواهید بود.

خرج‌های اضافه مربوط خرید لباس عروس را در نظر بگیر

اگر مبلغ x تومان برای خرید یا اجاره‌ی لباس عروس در نظر گرفتید٬ مبلغی که دقیقا برای لباس پرداخت می‌شود باید کمتر از x باشد. چرا که خرج‌هایی مثل بخارشویی٬ اکسسوری مناسب٬ شال و شنل یا هزینه‌ی فیکس کردن لباس توسط خیاط٬ در راه هستند.

 

لباس‌های عروس دست دوم!

اگر در شروع زندگی جدید قصد ذخیره کردن پول بیشتری دارید٬ خرید لباس‌های دست دوم تمیزی که تنها یک‌بار پوشیده شده‌اند و مشکلی ندارند را هم در نظر بگیرید. این کار صرفه‌ی زیادی از لحاظ اقتصادی برای شما خواهد داشت. می‌توانید با جستجو در اپلیکیشن کمدا٬ لباس عروس‌های نو و در حد نوی زیادی را با قیمت مناسب ببینید یا لباس عروس خودتان را برای فروش قرار دهید.

برای خرید لباس، دورتان را شلوغ نکنید

احتمالا شما هم دوست دارید که برای خرید لباس عروس، اقوام و دوستان نزدیک خود را نیز همراه تان ببرید، اما توصیه ما به شما این است که دورتان را شلوغ نکنید زیرا در این شرایط هر کسی نظری می دهد و شما را بدتر گیج می کند. هر چه دورتان خلوت تر باشد، تمرکز شما نیز در انتخاب لباسی مناسب، بیشتر است. لازم نیست که دل همه دوستان تان را به دست آورید، تنها یک یا دو نفر را که فکر می کنید سلیقه خوبی دارند و حقیقت را در مورد ظاهرتان می گویند، همراه خود ببرید.

 

خرید لباس عروس,نکاتی برای خرید لباس عروس 

خودتان را به رنگ سفید محدود نکنید

هیچ قانونی در مورد این که رنگ لباس عروس حتما باید سفید باشد، وجود ندارد. به عنوان مثال سارا جسیکا پارکر، ستاره هالیوودی، رنگ مشکی را برای لباس عروس اش انتخاب کرد یا گوئن استفانی صورتی را به دیگر رنگ ها ترجیح داد. اما بیشتر عروس ها لباس سفید را انتخاب می کنند تا متفاوت تر از میهمان ها باشند و بیشتر به چشم آیند. اما اگر شما دوست دارید که عروس متفاوتی شوید، می توانید به رنگ هایی جز سفید هم فکر کنید.


اگر قدتان بلند نیست، لباس پرنسسی نپوشید

لباس‌های پرنسسی بیشتر برای عروس خانم‌های قد بلند مناسب‌اند چون دامن این لباس‌ها خیلی پف‌دار است و خودبه‌خود قد شما را کوتاه‌تر جلوه می‌دهد. بنابراین اگر شما ریزنقش هستید یا قد چندان بلندی ندارید، بهتر است به کمک خانم صاحب مزون به دنبال مدل‌هایی بگردید که به اندام شما مثل شمع بنشیند. اگر کسانی‌که قد کوتاهی دارند، در شب عروسی لباس‌های پف‌دار بپوشند، کوتاه‌تر به‌نظر می‌رسند. اگر خیلی ظریف و کوچک باشید، در لباس عروس های حجیم و پف‌دار گم خواهید شد. اگر ریزنقش و چندان قدبلند نباشید، لباس عروس های بلند و ماکسی شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.


با آقایان نروید دنبال لباس‌عروس‌! نامردها!!!

خریدن لباس عروس ذوق و سلیقه و حوصله می‌خواهد. باید برای این‌کار وقت بگذارید. مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید. چون اولین و آخرین باری است که این کار را انجام خواهید داد. توصیه ما این است که با یک خانم به خرید لباس عروس بروید نه با آقای داماد. آقایان اصولا حال و حوصله خرید ندارند و مطمئن باشید وقتی شما لباس عروس سوم را امتحان می‌کنید، برای اینکه از این خرید کسل کننده خلاص شوند، به شما خواهند گفت این لباس بهترین است اما اگر سر فرصت و حوصله لباس عروس دلخواه‌تان را پیدا کردید، می‌توانید همسر آینده‌تان را سورپرایز کنید. به همین سادگی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد