راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

راهنمای خرید و ست پوشاک

راهنمای خرید انواع لباس ها و نکات و ترفند های ست پوشاک

راهنمای خرید لباس نوزاد

قطعا یکی از شیرین‌ترین لحظه‌های زندگی، زمانی است که در انتظار به دنیا آمدن فرزندتان هستید.  با دانستن راهنمای خرید لباس نوزاد می توان فهمید که واقعا چه چیزهایی برای نوزاد نیاز است تا باید خریداری شود او که نوزادی بدون هیچ وسیله ی شخصی است باید از وسایل های ضروری در زندگی بهره مند شود .

خرید لباس نوزاد برای سیسمونی


مشاهده در ادامه مطلب ....

  ادامه مطلب ...

راهنمای جامع انتخاب و سوتین سایز سوتین مناسب

از کجا بفهمیم سایز سوتین چند است؟ این سوالی است که بسیاری از خانم‌ها هر بار برای خرید سوتین از خودشان می‌پرسند. اینکه کدام سایز برای آن‌ها مناسب است یا چطور باید سایز درست سوتین را انتخاب کرد؟

راهنمای خرید سینه بند


  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید عینک آفتابی

 

شاید شما هم با این سوال روبرو باشید که برای خرید عینک آفتابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ فرقی نمی‌کند که به دلیل محافظت از چشم‌هایتان قصد خرید عینک آفتابی را دارید یا بیشتر به دنبال زیبایی ظاهری و شیک‌پوش بودنید؛سلامت چشمان شما ارتباط مستقیم با عینک آفتابی که می‌زنید دارد اما می‌دانید شیشه‌های عینکی که می‌زنید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بهتر است قاب آن چه اندازه و چه رنگی باشد؟

راهنمای خرید عینک آفتابی,ویژگی عینک آفتابی مناسب
 
ادامه مطلب ...

ست لباس مجلسی زنانه مد روز جدید

ست لباس مجلسی زنانه مد روز

ست کردن لباس چه مجلسی و چه اسپرت برای خانم ها جزو مهمترین دغدغه ها است اینکه چگونه رنگ، جنس و طرح لباس ها را با هم ترکیب کنند برایشان مشکل است. در این بخش از دنیای مد نمناک نکاتی برای ست کردن لباس مجلسی زنانه را به شما میگوییم که بسیار کمک کننده هستند همچنین زیباترین مدل های ست لباس مجلسی را برایتان جمع آوری کرده ایم که این روزها مد شده اند.

ست لباس مجلسی

ست لباس مجلسی

ست لباس مجلسی زنانه شیک

برای ست کردن لباس مجلسی باید رنگ، جنس و طرح لباس را در نظر بگیرید تا بتوانید یک ست فوق العاده خلق کنید. در ست کردن رنگ لباس حسابی دقت کنید و بدانید کدام رنگ ها در کنار هم ایجاد هارمونی میکنند مثلا طوسی و صورتی، زرد و آبی کاربنی، قرمز و مشکی جزو بهترین ترکیب رنگ ها برای ست کردن لباس هستند.

برای ست کردن رنگ لباس مجلسی با کیف و کفش میتوانید از دو یا سه رنگ در استایل تان استفاده کنید، رنگ هایی که باهم همخوانی دارند مثلا سفید و مشکی و قرمز.

 
ادامه مطلب ...

نکات انتخاب ست پیراهن با کت و شلوار سرمه ای

برای انتخاب ست پیراهن با کت و شلوار سرمه ای به سراغ پیراهن‌های صورتی، آبی روشن، خاکستری و سفید بروید و استایل خود را با کفش‌های قهوه‌ای کامل کنید.

ست پیراهن سفید و کت و شلوار سرمه ای مردانه
 
سرویس مد و پوشاک - کت و شلوار‌ همیشه از انتخاب‌های اصلی و ویژه جنتلمن‌های ایرانی برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها، قرار‌ها و مصاحبه‌های کاری مهم است. به همین دلیل گروه مد و پوشاک ستاره به سراغ بیان نکات مهم ست پیراهن با کت و شلوار رفته و پس از بیان بهترین‌های ست پیراهن با کت و شلوار مشکی و ست پیراهن با کت و شلوار طوسی، در این مقاله قصد دارد تا ست پیراهن با کت و شلوار سرمه ای را به شما معرفی نماید، پس با ستاره همراه باشید.
 
ادامه مطلب ...